Milford Sound in New Zealand

G. M. Fashion - it's all about fashion! Mode, skønhed, København, Livstil og G. M. Designs

7. august 2011

Look of today

| |





Bluse H&M // Jeans Nümp // Taske Dixie // Hårbånd Lavet af en veninde // Ballerina Thailand // Armbånd Eget design // Flettet armbånd Pieces // Sølvringe Kreta // Sølvring med lilla sten Vintage //


I morges stod jeg op og løb en tur. Det er simpelthen så dejligt når først man er kommet ud. Derefter hentede jeg min storebror på stationen, også har han faktisk været hjemme det meste ad dagen, hvilket har været så hyggeligt:) Nu sidder jeg hos min dejlige kæreste som er i gang med at fixe min computer:) (rettelse: det er faktisk hans, men jeg låner den da min egen er gået ned)

Håber i også har haft en dejlig søndag:) 








Translation: This morning I went running. It was so nice. Afterwards i picked up my brother, who spent the day with me and my parents. Now I am sitting together with my boyfriend, who is trying to fix the computer:)

0 kommentarer:

Send en kommentar