Milford Sound in New Zealand

G. M. Fashion - it's all about fashion! Mode, skønhed, København, Livstil og G. M. Designs

23. august 2011

Sko fra Nelly.com

| |

Oksana DKK 99, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Købte denne sko/støvle på Nelly.com til 99kr. (sat ned fra 379,-)og fri fragt. Er blevet rigtig glad for dem, og har brugt dem en del. MEN, jeg kunne nu godt tænke mig nogle rigtige lædestøvler, et par af dem som holder i mange mange år. Det ville være en fantastisk god investering:)
Problemet er bare, at eftersom jeg er startet på Vera, er min indtægt dalet bravt, og nu er der altså ikke råd til al den shopping. Nu skal der spares.. 
Vera, er blandt andet også en af grundende til, at jeg ikke har blogget så meget på det seneste. Har valgt at sætte al min fokus på skolen, så jeg kan blive dygtig nok til at komme ind på en af de større designskoler i dk. 
Om en måned går turen til Paris med beklædningsholdet, og jeg glæder mig helt vildt! Har planer om en masse streetfotos, samt fotos fra Prémiere Vision, som bliver en helt kanon oplevelse.

So long..

 

0 kommentarer:

Send en kommentar