Milford Sound in New Zealand

G. M. Fashion - it's all about fashion! Mode, skønhed, København, Livstil og G. M. Designs

31. oktober 2011

Long time - no seen

| |

Tiden går og går..


Jeg havde næsten glemt min blog(selvom det er meget meget dumt at fortælle).
Den optog min tid i sommers, -det var sjovt og lærerigt, og det tog tid. 
NU er Vera(min nye skole) sjov og lærerigt og det tager også tid. 


Min tid på Vera ender om mindre end 2 mdr. og det har og er en vigtig og ikke mindst sjov periode i mit liv, hvor jeg får lov til at eksperimentere, udforske mig selv og min kunnen og selvfølgelig lære og suge en masse til mig.
(Desværre) tager dette stort set al min tid. Men det er også sådan jeg selv har valgt det. Jeg vil være god.
Faktisk ikke bare god, men knald dygtig. Og det er svært, når det hele er nyt og man ikke har et eller andet talent sendt ned fra himlen. 


Men indtil mit forløb på Vera slutter, vil jeg formentlig kun oprette indlæg med mine tanker og idéer/projekter fra skolen.




Her er et af dem.
Et tværfagligt projekt med Fotolinjen.
Opgaven lød på at lave et modefoto, også stod vi fra beklædning for styling, model, location og ja næsten alt undtagen at tage selve billedet..
Det var spændende og sjovt, og resultatet blev godt:)





Modellen er Emilie




0 kommentarer:

Send en kommentar