Milford Sound in New Zealand

G. M. Fashion - it's all about fashion! Mode, skønhed, København, Livstil og G. M. Designs

20. juni 2011

Look of today

| |


Bukser Gina Tricot // Top Only // Blazer H&M // Hvide perlearmbånd H&M // Sølv armbånd Bangkok // Halskæde med vedhæng Arvestykke //  

Tillykke til de heldige med huer!

Sikke en fin dag:)Var henne på mit forhenværende gymnasium, Kongsholm Gymnasium og HF, og se min veninde Rikke blive student.


Synes godt man kan mærke, at det er et stykke tid siden man selv fik den på. Men hvor ville jeg dog godt genopleve det øjeblik hvor huen blev sat på hovedet og man endelig var færdig.. Et helt nyt kapitel ventede forude, og selvfølgelig en velfortjent ferie:) 
I år er der stadig ferie, men jeg befinder mig i samme kapitel af mit liv, som den følgende tid efter jeg fik min hue. Der bliver der dog lavet om på til den 15. august, når jeg starter på Vera:)

0 kommentarer:

Send en kommentar