Milford Sound in New Zealand

G. M. Fashion - it's all about fashion! Mode, skønhed, København, Livstil og G. M. Designs

22. juni 2011

New hair - New beginning?

| |





 Ja, som mange nok ved, så har jeg haft fået sat hår på. Mit eget hår kan ikke blive længere end til ned over skulderne, så jeg tænkte, hvis det skal prøves, så skal det være nu! Har haft det lange hår på i 3 mdr. og været rigtig glad for det.  Men nu er der altså en vis festival(Læs: ROSKILDE FESTIVAL!!) som jeg skal på, og der er det virkelig ikke praktisk, at have langt hår. Derfor besluttede jeg mig for i mandags, at få det fjernet. Der sad Louise så, i laang tid, og tog alt håret(Læs: høet) ud. Av av av, 2-3 timer tog det altså:(

Men nu er det ude, yes det er dejligt! Kan endelig mærke min hovedbund igen. 
Men dette er ikke alt.. Mit hår er nemlig blevet rigtig slidt af disse extentions, så jeg besluttede mig for at jeg simpelthen skulle klippes korthåret, så mit hår kunne få lidt ro igen, og vokse ud på ny.
Så hertil morgen drog jeg ud til Salon New Hairdesign, og der ventede Louise på mig.

Og dette er så resultatet som i kan se nedenunder:) - ganske udemærket vil jeg sige, men godt nok også noget af en forandring.
Hvad synes i?




2 kommentarer:

Somewhat sagde ...

Er helt vildt med dit korte hår :)
Synes det er fedt når folk tør prøve noget nyt - måske fordi jeg selv er en kujon og klæber mig til mit lange hår :P

Gritt sagde ...

Tak skal du have:) det er også første gang jeg at jeg er blevet klippet korthåret - lidt underligt, men meget rart

Send en kommentar