Milford Sound in New Zealand

G. M. Fashion - it's all about fashion! Mode, skønhed, København, Livstil og G. M. Designs

21. juni 2011

Something good

| |

Spinat Gratin


Som de fleste nok ved, eller har regnet ud, så har jeg altså fået bøjle på:( Det har jeg fået på, pga. at jeg i foråret 2012, skal have en kæbeoperation.

Dem af jer som har/har haft bøjle på, ved hvor ondt det gør når man lige får den på. Min kost har de sidste par dage, derfor bestået af yoghurt, kartoffelmos og is. Det kan altså godt blive en anelse kedeligt i længden, men det er dog stadig svært at finde alternativer, da det helst skal være nogenlunde flydende.

Men så kiggede jeg i en af mine forældres kogebøger, og om jeg minsandten ikke lige fandt denne super lækre opskrift på spinat gratin.
MUMS siger jeg bare..:)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ser lækkert ud;)

Somewhat sagde ...

Squash gratin smager også skide godt! :)

Gritt sagde ...

Det må jeg prøve næste gang så;)

Send en kommentar